Perjantaina 13.10. Klo 17.00 aloitetaan vanhempainillalla. Siitä siirrytään mahtavaan, kaikkien Tamperelaisten seurojen jäsenille soveliaaseen yöpurjehdustapahtumaan Näsijärven Purjehdusseuralle purjehdustaustasta tai kokemuksesta riippumatta.

Aloitetaan TaPSilla lyhyellä vanhempainillalla. Vanhempainillan päätteeksi siirrytään Näsijärven Pursiseuralle RIB veneillä noin kuuden maissa. Yöllisen purjehduksen jälkeen on tiedossa kaikenlaista hauskaa puuhasteltavaa mm. saunomista, pelejä ja leikkejä, ehkä jopa elokuvakin. Yösijan tarjoaa Ännän fasiliteetit, rohkeimmat uskaltautuvat nukkumaankin! Pelastusliivejä löytyy seuralta. Touhuilua jatketaan lauantaiaamuun noin kello kymmeneen.
Tapahtuman hinta on 10€.

Ohjelmassa nimensämukaisen toiminnan lisäksi siis paljon muutakin, pingistä, karkinmässäilyä jne.

Mukaan tarvitset ainakin:
- 10€ käteistä (tai MobilePay Näsijärven Purjehdusseura 23638)
- Yöpymiskamppeet sis. makuupussi, -alusta ja tyyny sekä muut henkilökohtaiset tarvikkeet
- Purjehdusvarusteet
- Lämmintä säänkestävää vaatetta runsaasti, joka ei kastumista pelkää
- Saunavarustuksen (uikkarit, pyyhe jne.)
- Otsalamppu
- Heijastinliivi
- Nyyttikestiherkkuja

Lisäksi mukaan voi ottaa mm. Lauta-/korttipelejä

Kaikille ajoissa ilmoittautuneille varataan aineksia yhdessä bakeerattuun pizzaa. Muu yöllinen herkuttelu tapahtuu nyyttikestiperiaatteella eli jokainen tuo muiden herkut. Aamiainen nautitaan omin eväin ja yöpalojen rääppeillä. Ilmoitathan mahdolliset ruokavaliorajoitteet hyvissä ajoin, jolloin niihin osataan varautua, eikä kukaan jää ilman vatsantäytettä. Jos ette halua juniorinne näkyvän tapahtuman kuvissa, ilmoitattehan myös siitä. Ilmoittautumiset seurojen nimenhuutoihin tiistahin 10.10. klo 22 mennessä.

Ännän seuramajan osoite on Jänissaarenkatu 14. TaPSilta on mahdollista päästä ribin kyydillä Ännälle noin klo 18.

Lyhyesti:
Mitä? Vanhempainilta + Huisin hauska yöpurjehdus!
Missä? Ännällä, Jänissaarenkatu 14 : TaPSilta siirtyminen ännälle veneillä vanhempainillan jälkeen.
Koska? 13.10. Klo 17.00
Mitä maksaa? 10€/osallistuja

Jos esiin nousi kysymyksiä, niitä voi ja pitää esittää
Roopelle (040 355 7232) ja Onnille (045 855 8108)

Ilmoittautumiset

4
Onni A Lassi L Saimi R Akseli Orama
1
Siiri F
75
Veikka V Julianna P ipo Aaro J Rudolf Onni H Helmi I . Eetu J Iina Rajamäki Onni Onni [2] Helmi N Eetu j [2] Leo M Oscar W [3] Toivo K [2] Toivo K [3] Lilli N Aida-Olivia T Miika Roope T Aapo L Eino S Aldo H Myrsky R Myrsky Ruut L Teemu R Leo Ma Leo M [2] Vilho Å Rafael D Nooa N Pekka R Niklas E Väinö Ku Hugo K Kasper K Kari Kivinen Matilda M Urho I Riku K Viki Martti B Daniel K Inka V Liisa M Maya R Colin Lucie R Aarne K Ilpo K Kaisa M Sauli M Kerttu K Martti K Aarne K [2] Jefunne A Jefunne A [2] Leo K Oscar W Pinja D OSCAR W [2] Niklas H Sasu N Alec K Lotte K Axel K Lucie C Elmo F Alpo A Kosti Å Patrik H Roope Rellman Ossi Suominen

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot