Taulasalontie, Taulasalontie 76, 34260 Tampere, Kenttä Taulaniemi [kartta]

TaPS:in ja N:n junnut yhdessä
Perinteistä junnujen pikkujoulua lähdetään viettämään TaPSin retkitukikohtaan Taulaniemeen 8.-9.12. (osoite Taulasalontie 76).

Ohjelmassa on syömistä, saunomista, avantouintia ja yhdessäoloa.
Retkelle lähdetään perjantaina klo 17 TaPS:in seurapaviljongilta (Osoite: Kekkosenkatu 10) autokyydillä ja samoja jälkiä palataan lauantaina klo 13 aikaan. Myös poikkeuskyydit onnistuvat, mutta niistä pitää sopia hyvissä, ajoin mielellään viimeistään 4.12!

TaPS ja N järjestää kyydityksiä osallistujamäärästä riippuen, mutta jos teiltä löytyy vapaata kuljetuskalustoa ja innokas kuski otamme mielellämme vastaan kuljetustarjouksia.
Viimeinen 400 m Taulaniemen majalle pitää kulkea polkua pitkin, joten parhaita pyhävaatteita ja kiillotetuimpia nahkakenkiä ei kannata mukaan ottaa. Ravitsevat ruuat rahdataan paikalle seurojen toimesta iltaiselle ja aamulle, mutta herkuttelu toimii nyyttikestiperiaatteella. Tapahtuma kustantaa osallistujalta 10€. Talvikaudella lomailevia toimistosihteereitä säästellen, toivomme maksua käteisellä.

Majalla on patjoja joilla nukkua, mutta ne eivät välttämättä riitä kaikille, joten jos oma makuualusta on helposti saatavilla se kannattaa ottaa mukaan. Joka tapauksessa oma makuupussi tulee olla mukana. Mukaan toivoisimme myös pientä lahjaa, jonka arvo on muutaman euron luokkaa. Muistakaa kuitenkin, että esimerkiksi sievästi paketoitu namupussi vetää aina vertansa pääsiäismunatason turhakkeelle.

Mukaan tarvitsette siis:
10€ käteistä
Lämmintä vaatetta ulkona oleilemiseen
Pyyhkeen ja uikkarit
Makuupussi (makuupatja)
Henkilökohtaiset yöpymis- ja hygieniatarvikkeet
Pieni lahja, joka on arvoltaan muutaman euron arvoinen
Nyyttäriherkkua
(Tasku/otsalamppu)
Mukaan voi ottaa myös jonkin lautapelin, jos sellaisen saa näppärästi kulkemaan

Nimenhuutoon ilmoittautumisen deadline 4.12.

Otathan yhteyttä matalalla kynnyksellä vastuuohjaajiin Roopeen (puh. 040 355 7232) ja Onniin (puh. 045 855 8108), jos jokin jäi mietityttämään

Ilmoittautumiset

4
Onni A Eetu J Lassi L Saimi R
0
Ei ketään
76
Veikka V Julianna P ipo Aaro J Rudolf Onni H Helmi I . Iina Rajamäki Onni Onni [2] Helmi N Eetu j [2] Leo M Oscar W [3] Toivo K [2] Toivo K [3] Lilli N Aida-Olivia T Miika Roope T Aapo L Eino S Aldo H Myrsky R Myrsky Ruut L Teemu R Leo Ma Leo M [2] Vilho Å Rafael D Nooa N Pekka R Niklas E Väinö Ku Hugo K Kasper K Kari Kivinen Matilda M Urho I Riku K Viki Martti B Daniel K Inka V Liisa M Maya R Colin Lucie R Aarne K Ilpo K Kaisa M Sauli M Kerttu K Martti K Aarne K [2] Jefunne A Jefunne A [2] Leo K Siiri F Oscar W Pinja D OSCAR W [2] Niklas H Sasu N Alec K Lotte K Axel K Lucie C Elmo F Alpo A Kosti Å Patrik H Roope Rellman Ossi Suominen Akseli Orama

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot